Sunday, May 11, 2008

Butterflies

We went to a butterfly exhibit today and met up with some of James friends and their son. There are a lot of pics so I will break it up into two days between butterflies and no butterflies in the pictures.

Today will be the (drum roll please)....no butterfly day. Yay! I am such a dork.
I actually don't have pics of Keats for a change cause he was just not in the mood. Blaze surprisingly was willing to let me take a picture outside before the exhibit, as long as he could make a goofy face that is.
Photobucket

And then I snapped this picture of Nick and Melissa's son Mahi. If you are a regular reader of my blog you have seen this little man before. He is seriously my most favortist non related little guy to take pictures of. He has some of the most amazing blue eyes I have ever seen. And I get to shoot his one year pics coming up soon. Can't wait!!! I love this picture.
Photobucket

And just for fun a vertical crop in color to see those blues, though I do prefer the original comp and the conversion above (at least I think but you know how I am with those decisions). Isn't he adorable?
Photobucket

Don't you just love how I titled this Butterflies and showed you none, I will have to think of what to call tomorrows.

22 comments:

Sharon said...

Such cute boys! Great conversion.

Melissa said...

I love how the color pic brings out his eyes. I'm so glad he's your favorite non-related little guy for photos. BTW, you are our favorite photographer!

Happy Mother's Day!

Reds said...

Yup! Adorable he is!! And your son too! :)

pat said...

Oh, Bobbi, he IS a cutie. He has amazing eye color--the color shot is a real grabber. Of course, gotta love B's expression!

Cindi Koceich said...

These are beautiful! I love the Bokah in the first shot! And you are not kidding about the little boys eyes...gorgeous!

Shanna Jones said...

Great shots. Love the b&w conversion. The catchlights are awesome in that second shot!

Becky said...

I don't think I could ever see Blaze in real life without giving that cute face a squish! How do you resist not smooshing your kids to pieces? And though I was happy to see those beautiful blue eyes, I agree with you about the crop and b/w.

Nicole said...

so fun, can't wait for the butterflies!

Mom2Drew said...

I can see how you like taking pics of him, what a daling little face. Almost reminds me a bit of Dennis the Menace, kinda that little smirky look.

jewels said...

Wow, um Yeah, his little blue eyes are no less than stunning! Your son has the most adorable "Goofy" face also! :)

I can't wait to see the butterflies!

Cheers,
jewels

Diana said...

beautiful catchlights on these, and definely beautiful eyes

Stacey said...

Oh wow. His eyes are amazing. Nice shots.

Kristina said...

I love the color version of that little blue eyed beauty! He is just precious.

Debbi said...

Great, cute photos!

Jen said...

You rock at "no lense glare"! Each picture is awesome!

Amy said...

Such cute shots! Mahi's blue eyes are incredible! Blaze is such a handsome boy!

Creative Angie P said...

those definatly are some amazing blue eyes...I actualy love you lil guys grin too! Hope your day was GREAT!

Bev said...

what beautiful children! Love those eyes in the second picture. Adorable pictures!.

[Go Go] Heather Ranger! said...

Soooooo cute! :)

Margaret said...

Those shots are so adorable! Amazing eyes in all of these. Can't wait to see your butterfly shots, too!:)

Sandra Collins said...

those blue eyes are amazing

April said...

those are great..i love that second one. great conversion

About Me

I am a 27 year old wife, friend, and mother. I am a take it one day at a time kinda gal. I love to have fun and capture memories. I believe that a positive attitude makes a postive life so have a great day and enjoy my blog :) Thank you for looking and taking an interest.

Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones