Monday, April 21, 2008

Watchu Talkin' Bout Mommy

Blaze said "Thank you for liking my pictures. Keaton helped too...oh wait that is just a joke."

Here are some more pics I took of the little guy during Blaze's shoot yesterday. I love his smile in the third one.
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

And here is his "Whatchu Talkin' Bout" shot:
Photobucket

No really it works, see:
Photobucket

Wow my comedic genius has reached a whole new level :)

28 comments:

Sara said...

Too funny. No, really.
What a little ham your little man is.
A good time was had by all, I see.

Becky said...

Hahaha. Let's hope he ends up better than any of the real kids on Different Strokes.

Christine said...

LMAO!!! You crack me up! Love his smile, and his shirt too! Great shots :)

lcp said...

These are cute! I really like the lighting in these and the brightness of them.

Michelle said...

LOL! love that last one! love your creative twist on that pic.

Yvonne said...

Love his smile! What cute pictures!

Stacey said...

Oh you made me laugh so hard. I love the different strokes shot. Perfect. Your little guy could be a model he is so darn cute. Lovely shots.

summerbl4ck said...

great hair in the 2nd one! beautiful shots

Gypsy Girl said...

Those curls and those are OMG he is so adorable.

Christi said...

Too funny!! I always love all your shots.

Chell said...

okay I am totally cracking up.. Fun stuff.

~Jenn H~ said...

He has the best smile ever, and I love his hair! These are great. :)

Margaret said...

Oh, my. You are too funny! That's hilarious! He has the greatest expressions!

Suzy said...

These are great! I love his smile!

Becky said...

lol youre so funny!! hes so hansdome...wish you would share your numbers with me! would love to get shots like these!

Amy said...

LOL, too funny! These are all precious, he has the most beautiful hair! Great shots!

Toni said...

Perfect, perfect, perfect! and the last one, HILARIOUS!

Jen said...

LOL! That's a total WYTB face!!! Very funny!

Val said...

These are so cute!!

Shawna said...

I love your b&w conversions... they always look so nice! He is such a cutie, love that hair!

Jess said...

ROFLMAO! He really does have that "what'chu talkin' 'bout" thing going on! That is hilarious!

Alexis said...

Hehe, too funny! What adorable photos - your little guy is so stinkin' cute!

Kristen Wagner Penn said...

Oh that is too stinking funny! Great pictures, he is adorable!

Tori said...

LOL! He's such a cutie! And I love that pirate shirt he's got on!

Krista P said...

You crack me up.

Love his expressions.

Scrapper88 said...

How cute!! He is such a ham, but a natural infront of the camera

Amanda said...

He is growing up so so fast. I just adore his sweet baby face, and look at him...he looks so "right" on that cover.

Sharon said...

You are too silly!

You can see the little boy emerge in that gorgeous smile.

About Me

I am a 27 year old wife, friend, and mother. I am a take it one day at a time kinda gal. I love to have fun and capture memories. I believe that a positive attitude makes a postive life so have a great day and enjoy my blog :) Thank you for looking and taking an interest.

Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones